Op deze pagina vind je de voordelen van het nieuwe bestelplatform, het nieuwe inOne logo en de juiste linkjes naar de Google Play Store en de Appstore.
Op dit moment verhuizen we onze klanten naar het nieuwe bestelplatform. Een nieuw bestelplatform met veel voordelen voor jou en jouw klanten.
- Altijd & overal bestellen
- De mobiele inOne app is gelijk aan de webversie
- Bestellijsten aanmaken
- Inzicht in het totaalassortiment
- Zichtbaarheid van aanbiedingen
- Inzicht in bestelhistorie
- Keuze uit meerdere talen
- Supersnel zoeken
Bij een volledig nieuw bestelplatform hoort een totaal nieuwe uitstraling. De kleuren en schrijfwijze van inOne veranderen daarom op het nieuwe bestelplatform. En het logo is veranderd.
Opmerking: Het logo dient als volgt te worden gebruikt: het logo dient op een witte achtergrond worden geplaatst en er moet genoeg (wit)ruimte om het logo heen zitten voor de beste leesbaarheid. De minimale eis voor de (wit)ruimte om het logo heen is minstens 1x de breedte/hoogte van de letter 'e' van het inOne logo. Meer ruimte is altijd beter.
De URL app.myinone.com blijft de locatie waar klanten kunnen inloggen om hun bestellingen te plaatsen. Zowel klanten die bestellen via het huidige bestelplatform als klanten die zijn verhuisd naar het nieuwe platform. Het icoon van de nieuwe app is groen in plaats van oranje.
De nieuwe inOne app download je in de Google Play Store of de Appstore.
LET OP! De nieuwe app is voor klanten die zijn verhuisd naar het nieuwe bestelplatform of waarvan het account direct is aangemaakt op het nieuwe bestelplatform. De status vind je in de Supplier app.
Heb je vragen of kom je ergens niet uit? Neem dan contact met ons op. Wij zijn bereikbaar telefonisch bereikbaar op 071 512 0591 of per mail via cs@myinone.com.
Ben je benieuwd naar onze nieuwe website? Neem een kijkje op www.myinone.com
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.