Je kunt alvast een gebruikersprofiel aanmaken via de login pagina.
1. Ga naar: inone.myinone.com ;
2. Klik op ‘Meld je aan’;
3. Vul het formulier in;
4. Een activatiemail is verstuurd;
5. Open de activatiemail;
6. Klik op de link in de activatiemail;
7. Je gebruikersprofiel is geactiveerd;
8. Vraag aan je Administrator om je uit te nodigen voor het account;
9. Er is een mail verstuurd;
10. Klik op ‘Bekijk uitnodiging’;
11. Klik op 'Accepteer uitnodiging';
12. Log direct in met je gebruikersprofiel en wachtwoord.
Ik heb geen activatiemail ontvangen.
Controleer je spam mailbox en/of neem contact op met het Customer Succes Team. Stuur een mail naar cs@myinone.com
Ik heb op de link in de activatiemail geklikt, maar mijn account doet het nog steeds niet.
Neem contact op met het Customer Succes Team. Stuur een mail naar cs@myinone.com
Mijn e-mailadres bestaat al?
Klik op wachtwoord vergeten en maak een nieuw wachtwoord aan. Log daarna in met je emailadres en wachtwoord.
Hoe kan ik worden toegevoegd aan een inONE account?
Bestaat het account al? - Vraag aan de Administrator of hij/zij je uitnodigt op het account. Je ontvangt een uitnodiging per email.
Bestaat het account nog niet? - Vraag aan je leverancier of zij een account voor je aan willen vragen. Je ontvangt later een uitnodiging per mail wanneer je account is aangemaakt.
Wat moet ik doen als mijn gebruikersprofiel is geblokkeerd?
Neem contact op met de Administrator en vraag of hij/zij je weer uitnodigt op het account.
Wat moet ik doen als het verkeerde e-mailadres is geregistreerd?
Neem contact op met het Customer Succes Team en stuur een mail met het juiste emailadres naar cs@myinone.com. Wij zorgen ervoor dat het emailadres wordt aangepast.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.