Indien bestelling bestanden die klaar staan niet door Order Warehouse (OWH) worden geïmporteerd, kan het zijn dat het OWH programma ge'crashed is. Om er zeker van te zijn dat OWH naar behoren werkt kunt u:
- De PC waar OWH op draait herstarten, OWH wordt dan vanzelf opnieuw opgestart zodra de PC herstart.
of - De server waar OWH op draait overnemen en OWH herstarten (zie uitleg hieronder).
Korte uitleg OWH handmatig herstarten
1. Neem de server over waar het OWH programma op draait
2. Rechtermuis klik op het OWH icoon
3. Klik op afsluiten
Let op!! Controleer in de taakplanner of er NIET meerdere instanties van OWH draaien (1)
4. Start het OWH programma via "Start – programs (NL programma) –Reflex 3000 voor windows – extra programma’s" en start vervolgens Order Warehouse – Filiaal /Orderwarehouse - Branch
Wanneer u de vraag krijgt: "Let op! op dit systeem is er nog een filiaal actief" Dan kunt u op Ja klikken
Let op welke versie u gebruikt! Reflex 3000 of Vers 3000,er zijn meerdere versies in omloop!
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.