Het productenoverzicht wordt automatisch gevuld aan de hand van de laatst bestelde producten.
Je kunt in deze lijst zien welke producten er al aan een ingrediënt zijn gekoppeld, dat kun je zien doordat er een naam van een ingrediënt achter staat.
Wanneer dit nog niet gedaan is, is de optie aanwezig om het product te koppelen aan een ingrediënt, in dit artikel zal beschreven worden hoe dat gaat.
Om bij producten te komen moet het volgende pad worden gevolgd:
Klik bovenin in de navigatiebalk op [Producten]
Klik op de knop [Maak ingrediënt aan] bij een product die nog niet gekoppeld is aan een ingrediënt.
Je wordt doorgestuurd naar een ingrediëntpagina waar een aantal zaken automatisch wordt ingevuld, zoals het gekoppelde product, het gewicht, de prijs en de allergenen.
Meer informatie over het invullen van ingrediëntinformatie is hier te vinden
Wanneer je op het kruisje rechtsboven klikt is het product gekoppeld aan het ingrediënt.
2. Manager & Group Users: meerdere producten koppelen aan één ingrediënt
Vanuit het managers account kun je een of meer producten koppelen aan een ingrediënt.
Je kunt hiermee het beheer voor alle managed accounts doen vanuit de manager. De managed accounts gebruiken voor de kostencalculatie het de door de manager toegewezen product.
In het manager account heb je toegang tot je eigen leveranciers en de leveranciers die zijn toegekend aan je managed accounts.
Bij het bewerken van een ingrediënt kun je via de leverancier-dropdownbox een keuze maken voor de leverancier. Hierna kun je door te zoeken in het productveld een product van die leverancier opzoeken. Zoeken kan op productnummer en naam.
Nadat je in het productveld een zoekwaarde hebt ingegeven verschijnt er een lijst met producten die overeenkomen.
Producten waar een blauw ketting-icoontje staat zijn al gekoppeld aan een ander product en kunnen niet aan een ander product worden gekoppeld.
Klik op een product in de lijst om deze te koppelen aan het ingrediënt. Hierna verschijnt het product in het ingrediëntoverzicht.
In het productoverzicht staan alle gekoppelde producten met hun waarden. In de prioriteiten-kolom kun je over alle accounts heen de prioriteit van het product bepalen.
In het managers account gebruiken we voor de kostencalculatie het product met prioriteit 1.
De managed accounts gebruiken het voor hun beschikbare product met de hoogste prioriteit. Hebben ze geen toegang tot het product met prioriteit 1 dan kijken ze naar het product met prioriteit 2 etc. Het product met de hoogste prioriteit dat bekend is gebruiken we voor de kostencalculatie.
Je kunt per ingrediënt één keer een uniek prioriteit-getal gebruiken. Dus maar één keer prioriteit 1, één keer prioriteit 2 etc. Je kunt per leverancier 1 product een prioriteit geven.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.