Planning:
We plannen gezamenlijk 3 - 4 dagdelen voor de koppeling en het inrichten/ordenen van het systeem/assortiment. Een juiste koppeling en inrichting van het assortiment zorg er voor dat u in de toekomst alle bestellingen zonder fouten kan inlezen. Tevens zorgt een helder assortiment dat uw klanten eenvoudig en snel kunnen bestellen.
Planning:
- Intake en scan
- Assortiment setup 1
- Assortiment setup 2
- Instructie systeem
- Aansluiten klanten op Bestelbox
Afspraak 1: Intake en scan (2-3 uur)
- We zullen hier doornemen wat en hoe we gaan koppelen en exporteren.
- Doornemen van het assortiment (is alles helder en logisch e.d.)
- Afstemmen van besteleenheden
- Categorieën doornemen en eventueel aanvullen
- Contract bespreken
- Hoe worden moeten bestellingen geïmporteerd (eenheden e.d.)
Afspraak 2: Assortiment setup 1 ( 2-3 uur)
- Aanpassingen doornemen
- inONE besteleenheden controleren
- Bereidingen en verpakkingen vaststellen
- Categorie indeling
- Contract ondertekening
- Overig
Afspraak 3: Assortiment setup 2 ( 2-3 uur)
Indien nodig
Afspraak 4: Instructie systeem
Hier wordt onder andere uitleg geven over de volgende onderwerpen. Dit is van toepassing op alle werknemers die met inONE te maken krijgen.
- Hoe worden bestellingen geïmporteerd (proefbestellingen maken/importeren)
- Hoe beheer ik mijn online bestellende klanten
- Hoe plaats ik Reclame
- Hoe werkt de bestelanalyse
Opstartprocedure; aansluiten klanten op Bestelbox:
Om zorg te dragen dat uw relaties gestructureerd aangesloten worden op bestelbox hanteren wij een opstartprocedure die als volgt is ingebeeld:
- Week 1/2: pilot draaien
- Week 2/3: aansluiten van klanten die reed met inONE werken
- Week 3/4: start aansluiten overige klanten:
Week 1/2: pilot draaien
We selecteren hier 3 relaties die als “Friendly users”aangemaakt kunnen worden. Deze klanten dienen minimaal drie keer per week te bestellen. inONE zal deze klanten bezoeken om met de besteller de bestellijst door te nemen. Eventuele feedback van uw klant nemen met u door.
Actie:
- aanleveren 3 “friendly users”
Week 2/3: aansluiten van klanten die reed met inONE werken
In deze fase zullen de klanten reeds klant zijn bij inONE en tevens klant zijn van u benaderd worden voor een afspraak.
Actie:
- matchen klanten (lijst van klanten aanleveren)
Week 3/4: start aansluiten overige klanten:
In deze fase gaan we klanten benaderen die nog niet online bestellen. Per batch van 25 klanten zullen wij hen gaan benaderen. Wij verzoeken, u per batch, vooraf een brief te verzenden waar men ingelicht wordt door u dat inONE hen zal benaderen. Kort hierna zal inONE een folder verzenden en vervolgens telefonisch een afspraak in plannen voor de introductie uitleg.
Actie:
- aanleveren batches
- verzenden introductiebrief
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.