Indien uw leverancier is aangesloten bij Bestelbox kunt u gebruik maken van het online bestelsysteem. Dit artikel is bedoeld voor iedereen die reeds met Bestelbox werkt en gebruik wil gaan maken van de Bestelbox-app.
Ga naar de Help Index
Wat heb ik nodig om te kunnen starten?
- Minimaal één bij Bestelbox aangesloten leverancier
- Een PC, laptop of tablet met internet verbinding om in te loggen op de Bestelbox-portal
- Een mobiel apparaat om de Bestelbox-app te kunnen gebruiken
- Gegevens om in te kunnen loggen op www.bestelbox.nl
Waarom heb ik naast een mobiel apparaat ook een PC, laptop of tablet nodig?
Om mobiel te kunnen bestellen heeft u een Bestelbox-account nodig. Van hieruit beheert u uw gegevens en de bestellijsten die u nodig heeft om via de Bestelbox-app te kunnen bestellen. De Bestelbox-app dient primair om te kunnen bestellen.
Ga naar Handleiding Bestellijsten
Wilt u rondkijken en zien wat uw leveranciers te bieden hebben? Log dan in op Bestelbox.nl via de internetbrowser op uw PC of Tablet.
Ga naar Handleiding Bestelbox
Hoe kom ik aan inloggegevens?
Wanneer u gaat starten met Bestelbox wordt er telefonisch contact met u opgenomen. U ontvangt van ons de inloggegevens alsmede een korte training, dit kan desgewenst telefonisch of bij u op locatie. Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan hier.
Zijn er kosten verbonden aan het gebruik van de Bestelbox-app?
Bestelbox is een dienst die wordt aangeboden door uw leverancier(s), voor de besteller zijn hier geen kosten aan verbonden. Eventueel is het mogelijk dat de leverancier klantspecifieke afspraken hanteert zoals bijvoorbeeld een minimale bestelhoeveelheid.
Waar kan ik de Bestelbox-app downloaden?
Maakt u gebruik van een iPhone of iPad, bezoek dan de App Store en download de gratis Bestelbox-app.
Bezoek Google Play wanneer u een Android-telefoon of -tablet heeft.
Ga naar 'De Bestelbox-app downloaden en installeren '
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.