Het bestelsysteem van inONE biedt de mogelijkheid om gebruik te maken van routelijsten.
Een routelijst bestaat uit een lijst van vaste leverdata die je kunt toekennen aan een of meerdere klanten.
Let op!
Voordat je routelijsten kunt gebruiken dient eerst de routelijstmodule geactiveerd te worden.
Neem hiervoor contact op met inONE Support.
Instellen van Routelijsten
Zodra de routelijstmodule geactiveerd is, kun je routelijsten gaan instellen via het zij-menu onder de tab [Klanten].
In het routelijst overzicht kun je nieuwe routelijsten aanmaken en/of bestaande routelijsten aanpassen.
Om een nieuwe routelijst aan te maken, klik je onderaan de pagina op "Nieuwe routelijst"
Om een bestaande routelijst aan te passen, klik je de betreffende lijst aan. Vervolgens kom je op onderstaand scherm. Scroll naar onder en klik op "Wijzigen":
In het volgende scherm kun je:
- de naam van de routelijst aanpassen
- data verwijderen (data in het verleden worden automatisch verborgen voor de klant)
- extra data toevoegen
- de routelijst verwijderen als deze niet meer gebruikt wordt (onder aan de pagina).
Routelijst(en) toekennen aan klanten
Via het [Klanten]-overzicht kun je routelijsten toekennen aan klanten:
Klik op de link [Instellingen] behorend bij de klant en selecteer een of meerdere routelijsten.
Tijdens het bestellen zal aan de klant een selectielijst van leverdata worden getoond:
Wanneer wordt de routelijst NIET getoond?
- Indien je GEEN routelijst toekent zal de standaard datumbox getoond worden aan de klant.
- Indien de routelijst(en) geen datum in de toekomst bevat(ten) zal de standaard datumbox getoond worden aan de klant. Zorg er dus voor dat je de routelijst(en) tijdig voorziet van toekomstige data!
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.