Inleiding
In dit artikel wordt uitgelegd hoe je in de voorraadmodule voor een reeds registreerde tellijst
de periode aan kunt passen.
Hiertoe voer je het volgende stappenplan uit.
Bij dit stappenplan gaan we ervan uit dat de volgende eenmalige voorbereidingen al zijn uitgevoerd:
- Je hebt een of meer tellijsten aangemaakt.
Stappenplan
- Ga naar [Boekhouding en Facturen]
- Klik op de link [Voorraad]
- Klik in het linker menu op [Voorraad] indien je nog niet de voorraad module in beeld hebt.
- Klik op de tab [Geregistreerd]. Hier zie je de reeds geregistreerde tellijsten.
- Klik op het pennetje achter de aangegeven periode om deze aan te passen.
Let op. Als het pennetje grijs i.p.v. oranje is dan is de geregistreerde telling al in de boekhouding geïmporteerd en kan deze niet meer gewijzigd worden. Neem in dit geval contact op met je boekhouder.
- Wijzig de periode naar de gewenste inventarisatieperiode.
(note: De inventarisatieperiode staat zo genoteerd zoals is aangeven in de instellingen.
Bij een gemanaged account kun je dit niet zelf aanpassen.) - Klik op het groene vinkje om de wijziging op te slaan.
Gerelateerde artikelen
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.